آموزگار چند پایه
آموزگار چند پایه
آموزش ابتدایی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط نصیری |
هنوز عادت به تنهایی ندارم
                بایدهرجوریه طاقت بیارم  

                       اسیرم بین عشق و بیخیالی

                               چه دنیای غریبی بی تو دارم

                                          میترسم توی تنهایی بمیرم

                               کمک کن تادوباره جون بگیرم

                              یه وقتایی به من نزدیکترشو

                     دارم حس میکنم از دست میرم

                   نمیترسی ببینی برای دیدن تو

                یه روز از درد دلتنگی بمیرم

        توکه باشی کنارم میخام دنیانباشه

                       تودستای تو آرامش بگیرم

            بگو سهم من ازتوچی بوده غیرازاین تب

                           کی رو دارم به جز تو تنهایی امشب

                                میخام امشب بیفته به پای تو غرورم 

                                           نمیتونم ببینم ازتودورم

                                 دارم تاوان دلتنگیمو میدم

                           کنارتوبه ارامش رسیدم 

                    بیا دنیامو زیباکن دوباره

خدایا ازتوزیباتر ندیدم.................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: